Zmiana CRM? Skąd wiedzieć kiedy odejść

Zmiana CRM? Skąd wiedzieć kiedy odejść

Potrzeby firmy i oprogramowania szybko ewoluują. Sensowne byłoby, aby firmy wprowadzały zmiany tak szybko jak to konieczne, ale zmiana nigdy nie przychodzi łatwo. Według najnowszych danych, tylko 34% inicjatyw zmian kończy się sukcesem. To samo źródło twierdzi,…

5 sposobów na inteligentniejszą pracę zespołu sprzedaży B2B z SugarCRM

5 sposobów na inteligentniejszą pracę zespołu sprzedaży B2B z SugarCRM

W branżach takich jak produkcja, sprzedaż hurtowa i dystrybucja, długoterminowe relacje z klientami są najważniejsze. Technologia nie zastąpi ludzkiego podejścia, ale może pomóc zespołowi sprzedaży B2B uzyskać przewagę nad konkurencją. SugarCRM ułatwia sprzedaż, wykorzystując wbudowaną inteligencję do odkrywania…

Najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi klienta

Najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi klienta

Coraz więcej firm koncentruje się dziś na zapewnieniu wyjątkowej obsługi klienta. Dlatego też znalezienie dobrego oprogramowania do obsługi klienta jest jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami każdej wielkości, niezależnie od ich profilu. Jeśli zastanawiasz…

SugarCRM integracja: z czym integruje się system?

SugarCRM integracja: z czym integruje się system?

Integrację systemu można przeprowadzić na kilka sposobów. Czy można go połączyć ze wszystkimi narzędziami dostępnymi w firmie? Prawdopodobnie tak. Wszystko zależy od możliwości i potrzeb. SugarCRM integracja to przedsięwzięcie, które może ułatwić pracę różnym osobom w firmie. Po co przełączać się…

CRM online, jak efektywnie pracować zdalnie?

CRM online, jak efektywnie pracować zdalnie?

Dzięki rozwojowi technologii, zarządzanie relacjami z klientami stało się prostsze i bardziej efektywne. CRM online, szczególnie w modelu SaaS, zyskuje na popularności, oferując przedsiębiorstwom elastyczność i dostęp do zaawansowanych funkcji bez potrzeby inwestowania w infrastrukturę IT. Jak SugarCRM…

Tile View, „ukryta” funkcja SugarCRM

Tile View, „ukryta” funkcja SugarCRM

Znasz funkcję Tile View? Jest to jeden z klejnotów SugarCRM, warto dowiedzieć się o niej trochę więcej. Choć nie jest to nowy dodatek, Tile View przeszedł niedawno znaczące ulepszenia, które czynią go niezbędnym narzędziem do zarządzania zadaniami,…

Jak wygląda nowoczesna konfiguracja CRM?

Jak wygląda nowoczesna konfiguracja CRM?

W przeszłości dostosowywanie aplikacji CRM wymagało szeroko zakrojonego rozwoju, co często prowadziło do zwiększonych kosztów, dłuższego czasu wdrożenia i trudności z konwersją. Nowoczesne systemy CRM oferują potężne narzędzia konfiguracyjne, które pozwalają firmom szybko i łatwo dostosować…

Jak dobrze przygotować się do wdrożenia?

Jak dobrze przygotować się do wdrożenia?

Firmy muszą znaleźć nowe strategie, aby pozostać istotnymi na rynku, który obsługują. Podczas gdy w przeszłości wiele organizacji miało podejście nastawione przede wszystkim na zysk, dziś nacisk kładzie się na zadowolenie klientów i interesariuszy. Aby doświadczyć prawdziwego…

1217